چند تا دوسم داری
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...





همیشه وقتی یکی ازم می‌پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ می‌گفتم... .

ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم: یکی!!! می‌دونی چرا؟ چون قوی‌ترین و بزرگ‌ترین عددیه که می‌شناسم... .

دقت کردی که قشنگ‌ترین و عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکی هستن؟؟؟ ماه یکیه... .

خورشید یکیه... .

زمین یکیه... .

خدا یکیه... .

مادر یکیه... .

پدر یکیه... .

تو هم یکی هستی... .

وسعت عشق من به تو هم یکیه... .

پس اینو بدون از الآن و تا همیشه یکی دوستت دارم... .

 

 



نظرات شما عزیزان:

darya
ساعت14:06---11 مرداد 1393
http://www.networkingshop.blogsky.com

حافظ
ساعت16:58---19 تير 1393
سلام...وبلاگ عاشقانه زیبایی دارین...
اگه میشه لطف کنین به به وبلاگ منم بیاین تولد عشقمو تبریک بگید
مرسی


دریا18
ساعت15:31---18 تير 1393
پرسیدم چی شد که سیگاری شدی؟گفت یه شب بارون میومد تنهاشدم...پرسیدم چی شد که ترک کردی؟گفت یه شب بارون میومد برگشت پیشم/پرسیدم چی شد که سیگاری و معتاد شدی؟گفت یه شب بارون میومد دوباره تنها شدم..پرسیدم چی شد که ترک کردی؟گفت یه شب بارون میومد دوباره برگشت/؟پرسیدم چی شدکه اوردنت اینجا بستریت کردن؟گفت یه شب بارون میومد تنها بودم اونو دیدم ولی اون تنها نبود...

خانم مهندس
ساعت13:08---18 تير 1393
ای بابا برادرمن کجادوست داشتن

این دوره زمونه که چنین حرفایی رونداریم الان خنجرزدن روبورسه چراشماعقب موندین.

این جورچیزاالان شده رویا

خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنین.


دریا18
ساعت14:38---17 تير 1393
ممنون نظرلطفتونه.

دریا18
ساعت0:41---17 تير 1393
دستاشو مشت کرد گفت اگه بگی گل تو کدومه میمونم..انتخاب خیلی سختی بود..بلاخره یکی از دستاشو انتخاب کردم بازش کردو دیدم پوچه انگار دنیارو روسرم خراب کردن شروع کردم ب گریه کردن همینجور که داشت اشکامو پاک میکرد دیدم تو اون دستشم چیزی نیست ...یادش رفته بود که دو دستش پوچ بودن.
پاسخ:دريا خانووووم شما واقعا مطالبت قشنگه ياد خودم ميوفتم با مطالبتون


محمد
ساعت2:41---13 تير 1393
کپی کردم چون مث معرفتت حرف نداره
بهم سربزن


شکوفه جون
ساعت20:47---12 تير 1393
سلام
وبلاگ خوشگلی دراین لاطفا به وب منم سر بزنین
من اون وبلاگو خودم نوشتم از جایی هم کپی نکردن خواهشا تا اخرش بخونین نظرم یادتون نره ممنون میشم


Zahra
ساعت18:40---9 تير 1393
____________@@_@__@_____@

___________@@@_____@@___@@@@@

__________@@@@______@@_@____@@

_________@@@@_______@@______@_@

_________@@@@_______@@______@_@

_________@@@@_______@_______@

_________@@@@@_____@_______@

__________@@@@@____@______@

___________@@@@@@@______@

__@@@_________@@@@@_@

@@@@@@@________@@_____

_@@@@@@@_______@_____

__@@@@@@_______@@_____

___@@_____@_____@_____

____@______@____@_____@_@@

_______@@@@_@__@@_@_@@@@@

_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@

____@@@@@@@__@@______@@@@@

____@@@@@_____@_________@@@

____@@_________@__________@

_____@_________@_____

_______________@_____

____________@_@_____ به منم سر بزنین وب زیبایی دارین...


farzane
ساعت1:19---8 تير 1393
سلاااااااااااااااااام،آقا مصطفی..مثل همیشه مرسی از مطالب و عکسای خوشگلت...
پاسخ:خواهش مي كنم فرزانه خانوووم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 31 خرداد 1393برچسب:دوست داشتن,عشق,پدر,خدا,عزیز,یک,قشنگ, :: 21:17 ::  نويسنده :